Barion Pixel
Skip to main content
 x 
Kosár - 0 Ft

Kosár

Üres Kosár

Fizetés, szállítás

Áruházunkban az alábbi fizetési és szállítási módok közül választhatsz.

Postaköltségek

Házhoz szállítás
(Díj 2.300 Ft)

Packeta átvevőhely
(Díj 1.100 Ft)

Utánvét
(Díj 490 Ft)
2.790 Ft 1.590 Ft
Előreutalás 2.300 Ft 1.100 Ft
Bankkártyás fizetés 2.300 Ft 1.100 Ft
Személyes átvétel esetén nincs semmilyen külön költség.

Információ az előreutaláshoz
Minden rendelést visszaigazoló levelünk alján található egy "Információ" rész, ahol nevünk és bankszámlaszámunk szerepel. Ide utalhatod az áru értékét és a postai díjat. Amint megjelenik az összeg a bankszámlánkon, postázzuk a csomagot.

Házhoz szállítás

Házhoz szállítás esetén az általad megrendelt csomagokat a Magyar Posta Zrt. szállítja ki (belföldre).

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Szállítás Packeta átvevőhelyre

A Packeta egy profi csomagküldő hálózat, mely Közép-Európában több ezer, míg Magyarországon több száz átvevőhellyel rendelkezik, melyekre gyorsan és olcsón kiszállíttathatod a megrendelt árut. Az aktuális átvevőhelyek listáját itt tudod megnézni: https://www.packeta.hu/atvevohelyek/. A rendszer használatához javasoljuk a Packeta mobilalkalmazás letöltését, amelyben nyomon követheted a csomag útját, 21 napra hosszabbíthatod a megőrzési időt, és az utánvétet is kifizetheted.

A Packeta működése az átvevőhelyek kiterjedt hálózatán alapul. Az átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok – például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszer üzlet, stb… Ennek a rendszernek köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Kérd a csomagodat a hozzád legközelebb eső Packeta átvevőpontra, ahol a kiszállított csomag 7 napig megvár. Ha nem tudod ezen időszak alatt felvenni a csomagot, 21 napig ingyenesen meghosszabbíthatod a tárolást. (legegyszerűbben a javasolt mobilalkalmazással)

Mik a Packeta előnyei?

  • Egyszerű csomag-nyomkövetés
  • Egy jelszóval átvehető a csomag
  • Kibontható és ellenőrizhető a csomag átvételkor
  • Akár 21 napig is megőrzésre kerül a csomag az átvevőhelyen
  • Kedvező ár

Hogyan működik a Packeta?

  1. A kosárban, a szállítási módnál válaszd a Packeta-t, majd válassz ki egy közeledben lévő átvevőhelyet.
  2. A megrendelésed erre az átvevőhelyre lesz kiszállítva.
  3. Amikor átadjuk a csomagodat a Packeta-nak értesítést küldünk neked.
  4. Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagod, a Packeta SMS-ben és e-mail-ben is értesít téged.
  5. Az SMS-ben és az e-mail-ben is küldenek neked egy egyedi jelszót. Ezt kell bemondanod az átvevőhelyen.
  6. Nálad a csomag – boldogság!

A csomag felvételével mást is megbízhatsz, mivel az átvételi jogot a jelszóval kell igazolni.

Személyes átvétel

Előzetes egyeztetést követően a muronyi telephelyünkön (5672 Murony, Békési utca 24.), ekkor nem kell külön semmilyen költséget fizetned.

Szállítási határidő: A visszaigazolástól számítandó 5 munkanapon belül.

Kivételt képez ez alól, ha a megrendelt termék nincs készleten vagy egyedi kérés alapján készül, ekkor a szállítási határidő az elkészítés idejével meghosszabbodik.

Csomagolás: A megrendeléseket biztonságos kartondobozba csomagolva szállítjuk. Ezért a megrendelt áruk szállítás közben nem sérülhetnek. Amennyiben mégis külsérelmi nyomokat látsz átvételkor a csomagoláson, úgy vetess fel a kézbesítővel jegyzőkönyvet, amelynek egy példánya Nálad marad, egy pedig a kézbesítőnél. A postai csomagküldés esetén, ha a csomag átvételkor szakadt, sérült, ebben az esetben a postához fordulhatsz reklamációval.

Ha bármilyen kérdésed lenne a szállítással kapcsolatosan, hívj a 70/319-8306 telefonszámon.